Wednesday, July 12, 2017

I am back

Hai. Assalamualaikum.

Lama tak tengok blog sendiri. Lepas dah edit semua benda papar untuk mata melihat, terus aku hilangkan diri. Hilangkan diri untuk blog sahaja. Aku masih aktif di laman sosial yang lain. Contoh terbaik jeng jeng jeng Twitter. Buat masa sekarang, untuk laman sosial yang lain macam Facebook dan Instagram aku masih lagi cipsmore. Aku bagitau awal-awal ni. Heh

Macam macam nak post dalam blog ni. Nak tulis entri yang orang takkan jemu tinggal jejak love love kat blog sendiri. Terlalu load sangat dengan cerita sehinggakan terus blank mana satu aku patut tulis dulu hahahahahah

Untuk followers aku, ya banyak benda dah berubah dalam blog aku. Antaranya yang paling ketara sekali, post yang lama-lama dah dicampak ke bin. Sebab benda yang lepas usah dikenang kan. Cewah.

Nak mula life baru kena ada nafas baru.

No comments:

Post a Comment