Friday, January 18, 2019

Minor catatan

Aku dah selamat tiba di Perlis 11/1/2019 lepas. Alhamdulillah everything smooth walaupun paper exam lepas memang buatkan aku sakit jiwa. Sakit jiwa study sakit mental nak menjawab soalan exam. Semoga dipermudahkan segala urusan aku di laluan ini, ameen.

 Paper exam memang habis 6/1/2019 tapi assesement tak habis lagi dan tak pernah nak habis. Jadi, 7/1/2019 presentation untuk subject something dan 8/1/2019 ada submission untuk subject something. Settle dua hal ni tak terus balik rumah walaupun Abah & Mama ada tanya paper dah habis bila nak balik rumah? Sounds that aku anak derhaka macam tak pernah pernah pulang ke rumah. Sebetulnya jarak yang memisahkan aku dengan parents nun jauh di sana. Kelantan dengan Perlis jauh umpama ibu jari dengan jari kelingking.


Hari-hari yang busy. Hari hari keluar settle kerja


Yasss, dan memang betul aku tak balik on the spot. Sebab tanak kehilangan kepergian housemate sorang demi sorang. Lepasni, suasana rumah suasana baru. Housemate yang sekarang banyak dah habis belajar, tiba masa dorang internship pula. Goodluck housemate semua. Lavv youuu all.
Plan nak balik rumah 9/1/2019, sebab macam ok dah kot takde pape dah. Sebab tak sempat nak chillin dengan housemate so aku and housemate yang lain postpone tarikh nak balik negeri masing-masing. 9/1/2019 kitorang keluar and 10/1/2019 kitorang pulang negeri.

No comments:

Post a Comment